Dagens app og Min side fases ut i uke 19 

I forbindelse med oppgraderingen vil dagens app og Min side bli tatt ut av drift i uke 19. Dette er nødvendig for at vi skal kunne ta i bruk det nye systemet og sikre en trygg og god overgang. 

I perioden fram til ny løsning lanseres, vil det derfor være ingen tilgang til digitale selvbetjeningsløsninger. 

Hva betyr dette for deg som kunde? 

Selv om dagens app og Min side blir borte, er du fortsatt kunde hos oss – akkurat som før. 

Har du spørsmål eller trenger hjelp i denne perioden, er vi klare til å hjelpe deg. Ring oss gjerne for en hyggelig strømprat.

Vi kan hjelpe deg med det meste, enten det er fakturakopi, spørsmål om Norgepris eller rett og slett en bare en hyggelig strømprat.

Ny app og ny Min side lanseres i starten av juni 

Vi jobber nå med å ferdigstille ny app og ny Min side, som lanseres i starten av juni. Den nye løsningen vil gi deg: 

  • En mer moderne og brukervennlig opplevelse 

  • Bedre oversikt 

  • Løsninger som er bedre tilpasset dagens og fremtidens behov 

Vi gir tydelig beskjed når lanseringen nærmer seg, og deler enkel informasjon om hvordan du kommer i gang. 

Vi holder deg oppdatert underveis 

Vi vet at endringer kan oppleves som litt upraktiske, og vi gjør vårt beste for å holde deg godt informert i perioden fram mot lansering. På nettsiden vår vil du finne oppdatert informasjon, svar på vanlige spørsmål og nyttige tips. 

Takk for tålmodigheten mens vi jobber med å gjøre de digitale løsningene bedre for oss begge.