Ofte stilte spørsmål om appen

Du kan slette brukeren din i appen ved å gå til Min side, velg Appinfo og deretter Avslutt appkontoen.
Har du allerede slettet appen, må du kontakte vårt kundesenter.
NB! Sletting av konto i app avslutter ikke ditt kundeforhold hos oss.
Får du feilmeldingen "Brukeren eksisterer ikke" når du prøver å logge inn i appen?
Da kan det enten være at
Gjennom avanserte algoriter (maskinlæring) bearbeider vi dine historiske forbruksdata med andre data som blant annet vær og vind. På den måten kan vi gi deg prognoser på forbruk.
Gjennom den informasjonen vi har om ditt tidligere forbruk, samt den informasjonen du har lagt inn om huset ditt, kan appen utarbeide detaljerte estimat gjennom god maskinlæring. Estimat i forhold til både forbruk, kostnad og klimaavtrykk.
Ja, flere kan laste ned og logge seg inn i appen, men det er kun det mobilnummeret som er registrert på strømavtalen hos oss, som kan brukes til innlogging. En engangskode blir sendt til det registrerte mobilnummeret, og varer i inntil 30 dager. Vi jobber med å få lagt til muligheten for å få lagt til flere mobilnummer.
Du kan foreløpig kun se privatavtalene dine i appen.
Ja, du kan logge inn med utenlandsk mobilnummer. Bare husk å legge inn landkode med "+" foran.
Det er spotpris fra NordPool per time inkl. ditt påslag + mva og elsertifikat.
Ja, alle dine privatavtaler i Eidefoss vil du se i appen. Du vil få opp en nedtrekksmeny når du logger inn i appen, her velger du det anlegget du vil se informasjon om.
Når du er innlogget i appen kan du bytte mellom bostedene dine ved å trykke på adressen oppe til venstre.
Du logger enkelt inn i appen med mobilnummeret du har registrert hos oss. Klikk på "Logg inn" og legg inn ditt mobilnummer. Du vil deretter få tilsendt en kode på SMS som du bruker for å logge inn.